Monday, February 10, 2014

एस्ट्रे

मेरो छाती एस्ट्रे हो
तिमी जति सल्क 
अरुको ओठले चेपिएर 
अरुको स्वादमा 
तिमीले निभ्न 
मेरै छातीमा आऊँनु पर्छ !

बाटोमा हिड्दा हिड्दै 
कसैले पिएको चुरोटजस्तो 
होइनौ तिमी !
तिमी त्यस्तो हुन सक्दैनौ !
जसलाई पिएर जो कोहिले 
कुल्चेर हिडोस जुत्ताले 
र 
स्वाद लिएर निभाओस् 
सडकको पेटीमा 
'प्रेमपूर्वक' (?) 

मलाइ बुझेको दिन तिमी 
रुझेर , भिझेर आउँनेछौ 
र म हातमा टवेल लिएर 
ढोकामा हुनेछु !

हो , मेरो टवेल केहि भिजेको हुनेछ 
मेरा आशुहरुले 
त्यतिबेला !

कुनैदिन जब बुझ्ने छौ 
कति राजनीति हुदो रैछ 
जीवनमा पनि 
मायामा पनि !
र फर्कनेछौ 
केहि होइन रहेछ 
भन्दै !
म आह्वान गर्नेछु 
तिमीलाई प्रेमको !

म बहुला 
म हार्डलाइनर 
म यो बिद्रोही 
या सपाट पहरोमा कुहिना जोत्ने 
अम्मली !

मेरा आँखालाई एकपल्ट 
होइन धेरै पल्ट पखालेर 
जब म सोच्छु 
निकै पर तिम्रा पाइलाहरु 
बिपरित दिशामा हिडेका छन् 
मलाई आँखा अहिले नै 
सधैको लागि चिम्ली दिन मनलाग्छ !

तर म रोकिन्छु 
कि मलाई हुदैन बिस्वास / कि म मान्दिन सब झुट थियो -
त्यति राम्रो कलाकार तिमी हुनै सक्दैनौ 
तिमीले  मलाई प्रेम नगरेको हुनै  सक्दैन !
............................................................
.........................................
.....................!







No comments:

Post a Comment